2010. július 28., szerda

Újabb díj


A kommenteknek mindig örülök, és bearanyozzák a napjaimat. Nagyon nehéz egyetlen embert kiválasztani.
Annak a kommentnek örülök különösen, amiben nem csak az szerepel, hogy "jó" vagy "rossz" fejezet volt. Az érdekel, hogy miért volt jó, vagy éppen rossz. Melyik rész tetszett, vagy melyik volt förtelmesen megfogalmazva... :D
Szóóóval... az aki ilyen kommenteket írt, az Szatti.


Egy kedvenc komim Szattitól:

Siettem haza és reméltem, hogy lesz új rész! NAgyon nagyon tetszett, egyre izgalmasabb:) Kíváncsi vagyok, hogy vajon Lucasban ez a csók mit indított el, mert Ferrah szerintem kezd összezavarodni rendesen:D De tök jó volt, ahogy megköszönte;) Puszi és sok sikert a következőhöz, ügyes vagy!

Deee, muszáj megemlítenem Szoffyt, aki a másik "kedvencem", mert a kommentjei mindig megnevettetnek. Íme:

Hát nekem is felgyorsult a szívverésem és :D:D
uhh ez a csók ... ááá fejezet fénypontja és kezdesz olyan lenni mint blogtársaid!! Hogy lehetsz ilyen?? Újat akarok újat akarok!! Kérlek siess!! Léci!! ÁÁÁ Nagyon nagyon szeretném már olvasni a folytatást ... esküszöm kikészülök tőletek :D Szatti is ezt csinálja meg még jó pár író :D:D Ez nem igazság a szegény olvasóval szemben!!
:D:D

5 blogger akinek tovább adnám:

Gianna
Kripi
Atta
VictoriaPrice
Kizzy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

My playlist