2010. augusztus 6., péntek

Díj


A díjat Szattitól kaptam! Nagyon köszönöm neked!^^

3 könyv ajánlása:

Nem tennék közöttük sorrendet, mert mindegyiket egyformán imádom, és elolvasnám újra és újra!
Tehát!

1. Lois Lowry-Valahol Messze
A Micimackó, a Vuk és a Kincskereső Kisködmön után a keresztanyukámtól kaptam ezt a könyvet. Örültem neki. És nyolc-hét éves fejjel azon a szinten voltam, hogy "De szép kék a borítója!" - és valahol a könyvespolcomon hevert egészen kilenc éves koromig. Aztán előkaptam unalmamban. Nem voltam egy könyvmoly, inkább csak kíváncsiságból olvastam bele. Megmondom őszintén, ez a könyv sokkal érettebb gondolkodásra sarkallt. Annyira kegyetlen, és mégis szép dolgok vannak benne, hogy bárkinek a kezébe nyomnám, csak ennyivel, hogy: "Tessék! Olvasd el, és utána menj ki az utcára! Nézz körül, és lásd, hogy hol tartunk!" Egy kislányról szól, aki a könyv legelső lapján elveszíti édesanyját. A kor ismeretlen, legyen elég annyi, hogy elég primitív emberek éltek akkoriban. (Miért most nem?-teszem fel a kérdést én...) Egyedül kell boldogulnia, mert senki sem segít neki. Ráadásul beteg a lába, csak bottal tud járni, emiatt Vandara, az asszonyok úgymond "vezére" ki akarja rakni a vadállatoknak. De a főszereplőnket keményebb fából faragták... Komolyan gyönyörű, és megható könyv!

2. Margit Sandemo-Jéghegyek népe sorozat
Bevallom nem olvastam el az összes részét a könyvnek. Mert 47 könyvből áll, és ma már nagyon nehéz megtalálni. Ahogy elkezdtem a könyvet alig bírtam letenni. Matek órán, Fizikán, Föcin...mindegy hol! De nem bírtam ki!Tudnom kellet, hogy mi fog történni!Emlékszem, pont akkor kaptam meg, Balut, a kiskutyámat, és hajnali kettőig ültem kint vele, az ölemben...és olvastam!Egyszerűen csodálatos!Maga a könyv a kitaszítottságot helyezi előtérbe. Nagyon régen több száz éve, Tengel eladta a lelkét a sátánnak, s az ő leszármazottjainak olyan kinézetük lett,mint a vadállatoknak, és olyan erősek is voltak. A hegyekbe költöztek, ahova ember nem mert menni. Silje, egy fiatal tizenhét éves lány szerelmes lesz egy férfiba, ki a jéghegyek népének leszármazottja. Ám a férfi nem akar utódot, mivel nem akarja tovább vinni ezt a "fajt"... de ugyebár ő sem tud ellenállni a lánynak. Így tovább viszik az "örökséget"...Minden könyv az egyel későbbi generáció kalandjait meséli el. Teli van szerelemmel, és kalanddal! Emberek!Olvassátok!
Megjegyzem az író, Margit Sandemo, 100 db könyvet írt! Na ezt pipálja valaki!


3. Cassandra Clare-Csontváros
Egy igazi csemege ez a könyv!És a vége!Istenem a vége!Na, jó...aki olvasni készül...az számítson rá, hogy bőgni fog!De nagyon!Egy igazi kalandos könyv, tele mágiával, és nem kis romantikával!Ráadásul én annyit röhögtem rajta!Egyszerűen minden olvasói szemnek eleget tesz!Fantáziadús, és lehengerlő!Minden témát feszeget az író... a homoszexualitáson át a vérfertőzésig! Mindent!Csak ajánlani tudom mindenkinek!Aki a kezébe veszi, nem fogja egyhamar letenni!Ezt garantálni tudom!

5 blogger aki megérdemli:

Atta
VictoriaPrice
Kizzy

(tudom ez csak 3, de egyelőre nekik adnám!)

Galemich

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

My playlist